Sommerminner fra en naustfest i juli

Stab meg i øyet med en gaffel… «I sommer skal jeg prøve å blogge MYE lizm», også har det plutselig gått så godt som to UKER og jeg har ikke så mye som tatt på ett tastatur siden. Sommerferien har tatt meg med storm, og det å i det hele tatt åpne macen har virket så veldig unødvendig. «Minnene skal jeg jo klare å huske på» tenker jeg underveis, men allerede har det begynt å gå i surr for meg hva vi gjorde på hvilken dag i København, hva jeg egentlig gjorde de tre dagene jeg var i Valldal og angsten for at et hjernebilde av noe fantastisk morsomt, fasinerende, deilig eller merkelig skal forsvinne er overhengende. Jeg skal samle tankene og minnene, og få laget et København-innlegg eller tre, men først vil jeg legge ut bildene jeg tok fra det nyeste og klareste sommerminnet mitt – naustfesten♥
naustcollage1
1. «TA BILDE AV STRÅLEN MIN DA» – også gjorde hun nettopp dét. 2. Naustet over alle naust i solnedgangen over alle solnedganger på øyen over ALLE øyer. 
naustcollage2
3. Bomba, også i solnedgang. Med rompesprekken over alle rompesprekker. 4. En stykk lykkelig undertegnede. 5. Et hav fult av stjerner. 6. Et naust fult av stjerner!
naustfest6
7. All verdens awesomeness samlet på ett og samme bilde. Altså, jeg kommer aldri til å være så på rett tid til rett sted EVER again, haha!

Når du samler en bukett fine mennesker under ett tak og slenger med krabbe, reker, kongekrabbe, snøkrabbe og litt mye godt i glasset, en solnedgang som maler himmelen amazeballs og temperaturer til å stupe i vannet av – da blir det veldig sjeldent feil. Takker igjen initiativtakeren A.K.A Rumpesprekken for en FAB kveld – denne går rett i Lykkekrukka♥

Hva er deres hittil fineste sommerminne? 🙂 
Follow on Bloglovin

4 kommentarer på «Sommerminner fra en naustfest i juli»

  1. Haha, jeg og glemmer slikt så altfor fort. Da er nøkkelen å ha med kamera og dokumentere hele tiden 😛 🙂 Mitt hittil fineste sommerminne er en dag jeg og kjæresten hadde litt tid mellom at jeg var ferdig på min jobb og han skulle begynne på sin. Vi drakk brus på Bergens flotteste utsiktspunkt, lot solen varme oss og hadde det rett og slett helt fantastisk.

    Likt av 1 person

    • Ahh det hørtes fantastisk ut! Jeg er også egentlig slik som drasser med meg kameraet over alt, men i år så var jeg bevisst for «dårlig» – ville bare leve mer i «nuet» og slippe å drasse med med kameraet i varmen :p

      Liker

  2. Huff, det er så utrolig lett å glemme hva man har gjort og når! Ære være kamerateknologi som kan forevige minnene for oss. Selv om det er et ork å drasse på 😛

    Naustfesten så fantastisk gøy ut! 🙂
    Ser frem til oppdateringer fra Køben 🙂

    Liker

  3. Tilbaketråkk: 2014 RECAP | Nursenadia

Legg igjen tankene dine her!